paperdoll

Alla inlägg under mars 2011

Av Lina - 31 mars 2011 18:51

Ni får ursäkta den dåliga uppdateringen på sistonde.. ni förstår de programmet jag använder funkar inte längre.. försöker hitta ett nytt i varje fall. Men lyckades få ihop en sjungande pingvin jag tidigare velat ha på en tröjja´, men bilden blev för liten så får göra en större version eller nått..    Hoppas den duger så länge (:

Av Lina - 25 mars 2011 22:45

Okej okej.. ni vet hon som jag ritade av för nåra dar sen?.. Hon klagar över att jag inte uppdaterar så ofta så hon gav mig nått att uppdatera med. Fastän HON klagar på att hon ritar som en kratta så tycker jag att hon är ganska bra :]


 


har nåra fler bilder på g:


Sandriz ville jag skulle rita Sideshow bob ( jahapp? )

sen har vi Mizuki som kom upp med idén att rita en flicka med sprucket ansikte ( för mig låter de som en skräck bild.. gillar mörka mystiska bilder )

Och jag själv vill bli klar med min signatur.


Av Lina - 23 mars 2011 21:28

Min kära bella, mumintrolls älskaren, bad mig även att göra en orange katt.. så gjorde en kattunge som lekte med små röda snören. Blev väldigt nöjd med den!


  Och sedan.. efter som sandra, som äger bloggen: www.tikizmsp.bloggplatsen.se hade en aning problem med alla som ville bli ritade av henne så har jag tagit över lite av jobbet.. bland annat Jakob_cool som han heter på en viss sida ville ha sin gubbe avtecknad:


  Jakob - jag hoppas att du gillar den :]


Och påtal om namnet jakob.. RÖSTA PÅ TEAM JAKOB PÅ KÖRSLAGET :D <3

Av Lina - 22 mars 2011 22:40

En av mina vänner, Lina ville att jag skulle göra ett poträtt av oss två.. spenderade nån timmar på henne och blev klar.. nu äre jag kvar o-o

Mitt namn är inte Lina juhlin utan de är den andra lina - altså hon jag rita.. nu ska jag va tyst.


 

Av Lina - 21 mars 2011 09:24

Här sitter jag på tyskan och ska skriva om floden Donau.. SKITTRÅKIGT! 8)

Jag har för tillfället inga bilder eftersom jag inte äger denna datorn så ni får fanimej vänta :]


Min kompis Carro fyllde år i lördags, så jag ritade en teckning.. men blev av med den och fick göra nått snabbt på morgonen.. Hon blev glad över den iaf :D


Har ni fler förslag på vad jag ska rita bara skriv på i den dära frågerutan under presentationen. BAM!


Hare bra...

Av Lina - 20 mars 2011 18:00

Mizuki bad om en demon som var läskig.. jag kom upp med en ko liknande demon och jag hoppas att den blev bra :] p.s sorry att jag stavade fel på människa lol

x(


Använde även bläckpenna för att göra denna ^^

   Stackars männsika lol. ^^

Av Lina - 20 mars 2011 13:53

Min musik lärare fick första solot i Team Jakob på körslaget! de är han i svart slips och svart väst. Hejja sjöbo!.. Han är en jättebra lärare!.


Hursomhelst, om ni inte har sätt de, kolla då här på tv4 play: http://www.tv4play.se/noje/korslaget?title=team_jakob_-_since_you_been_gone&videoid=1466683


> har dock inga bilder ännu.. men är på g med en fet katt som Bella ville ha och en signatur jag kommer använda vid slutet av varje blogginlägg :]

Av Lina - 20 mars 2011 01:02

      Denna bilden ritade jag för nåra dagar sen.. asså jag vet inte riktigt vem de är eller varför jag ritade små demoner..


Jag ritade denna med bläckpenna ^^


Sök i bloggen

Presentation


~Läs mer om mig här :]

Fråga efter en teckning :]

8 besvarade frågor

Senaste beställningarna

~ beställ här ovan i frågerutan ~

Omröstning

Vilket tecknar verktyg är bäst?
 Bläckpenna
 Photoshop
 Paint tool sai
 Blyerts
 Vattenfärg
 Kål
 Annat.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Gästboken

Arkiv

Besöksstatistik

Fiskar


Ovido - Quiz & Flashcards